Mys!

Hellluuuu!
Igår så var det boxning, var inte alls lika hårt som det brukar vara så det var ganska chill. Efter det så bestämdes det för att jag, Fincha, Caroline, Elin och Amanda skulle sova över i Gärdslösa, hos Elin då. Stannade på ICA en stund och handlade lite mys och senare på kvällen kollade vi film.
Kan även säga att jag åkte moped för första gången! Gladtjej.se
Det var skitkul!
Somnade senare och vaknade på natten och gick och la mig i sängen. Med Amanda. Nakna. Nej jag skojar bara!
Vaknade för kanske fyra timmar sen och åt pannkakor till frukost. Jättegott.
Kollar film just nu och ska snart hem. Var väl allt just nu, hörs väl senare :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0