Ha sido demasiado

Ja, rubriken var på spanska! Lite varierat eller hur? ;)
Jag har ju som ni märkt inte alls bloggat under denna vecka! Säger att det är skolan som tar det mesta av min fritid just nu... Har fått mycket läxor denna vecka, eller mycket och mycket... Fysik och spanska som man bara ska läsa igenom. Men sen kom det där jävla SO provet - 20 sidor i bok+häfte där det står vad vi ska kunna (kunna allt där då)+anteckningar+blad. Vad säger ni om det?! Helt sjukt att man ska kunna det på en vecka men det är bara att kämpa! Sen så har vi musikprov om två veckor också men eftersom jag är grym på musik och sånt så kommer jag lätt få ett högt och grymt betyg i det. Och nej, not ursäktar mig för att tycka att jag är bra.
Men nu ska jag återgå till pluggandet på fysik och spanska, även om man inte behöver kunna dom så vill jag vara beredd och ... Finns en sak som kallas nationella som niorna ska ha senare nästa år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0