ang bloggappen på mobilen

Jo, jag kan typ inte ladda upp inlägg och sånt från den! Kommer upp en stor text att det är något fel med bilderna eller något... Men ja, ska i alla fall inte sluta blogga om ni tänkte det. Eller jag vet inte, har ju typ aldrig något intressant att blogga om.
Kan ju skriva just nu att jag hälsar på hemma hos mig! Det är skördefest här på Öland nu och denna helgen (+ torsdag, fredag) så campar jag med mina systrar och min mormor. Det var mysigt igår kväll men kallt som sjutton!
Träffade Ofelia på en häst när det var något sorts tåg i Köpingsvik, sen så såg jag Elin, Nicole och Samuel så jag gick dit en stund och snackade. Amanda och Carro kom sen efter en stund med, så vi umgicks lite. Dock så tror jag folk trodde vi var lite påverkade (vilket vi inte var... tror jag), isåfall så var det den där Pepsi Max jag drack....
Får höras senare om det går att ladda upp bilder från telefonen och inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0