yolo

Har faktiskt ingen aning varit rubriken fick just det ordet. Hela innebörden har ju liksom tjatats ut och används i fel sammanhang.
Ja, idag då? Var i Kalmar såhär sista dagen av sommarlovet med Annie och shoppade lite inför skolan och sånt!
Fyndade ganska mycket och är nöjd med alla saker, dock så letade jag som en galning efter en jeans väst men nej, hittade ingen eller så vart det slutsålt... Varför?
Men ja, hittade ju massa annat, köpte dessutom min efterlängtade militärjacka som jag velat ha i snart 2-3 månader, såå snyg om jag ska säga det själv!
Får lägga över bilder på bloggen och visa er imorgon eller någon annan dag, I'll doit.
Men nu funderar jag på om jag ska se ett till avsnitt av Dexter och sova eller bara sova nu, måste ju vara pigg tills imorgon :)
Aja, lär ju inte bli ett till inlägg ikväll i alla fall, så jag säger väl godnatt och hoppas för det bästa imorgon! :)
 
lägger upp två charmiga och smexiga bilder på mig tove och pluppen ;)

Kommentarer
Postat av: Tove

Du driver?!?! Hur vågar du ta risken att skrämma iväg dina läsare med den där bilden på mig?! <3

2012-11-27 - 15:22:32
URL: http://januarychild.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0