morgontrött

Vill ni veta när jag och min kära vän somnade? Jo, klockan fyra. Eller vi gick och la oss vid den tiden...
Och sen när man vaknade så var mjölken man köpte igår slut. Vem fan tar någon annans mjölk?!
Ååh, vad vi är trötta. Vart tvungna att vänta i en och en halvtimme på min dumma dator för att starta... Men aja, vi kollade på film sen också, The Dark Knight, som tog ungefär tre timmar att kolla på.
Tove (hon som sov över) is not tålmodig.
Innan allt det där hände så cyklade vi ner till Köpingsvik för att hyra film och sånt, men ja, this is Öland så det var ju självfallet stängt.
Så man var tvungen att paddla ner till Borgholm, inte för att det var jobbigt med ja...
Blev The Dark Knight och Vingar av Glas man hyrde och på ICA köpte vi Nutella (mums<3), mjölk och latte.
Det var väl allt, ska ta och göra mig i ordning och bara sitta och kolla Dexter om inget annat...
go bild.

Kommentarer
Postat av: Karin

"Vem fan tar någon annans mjölk?!"... Haha, jadu Bella... Den frågan tror jag du kan svara på ;)

2012-08-23 - 10:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0