meningen med bättre uppdatering

Jo, sorry, bara varit lite trött dom här två dagarna sen jag började i skolan. Första dagen ska jag ju säga er fick jag ju mycket positiv feedback från kompisar om delvis mitt "nya" hår och min jacka.
Ska visa den någon dag fram över.
Jag kommer dessutom ihåg hur depp och negativ jag var på morgonen första skoldagen i nian här hemma, skrev ett inlägg då med! - Faktiskt!
Efter jag haft den skoldagen så gick jag och några vänner till Ölandsglass och hängde lite där, därefter åkte vi hem.
Och direkt när jag kom hem vet ni vad jag gjorde då? - Sov till ungefär halv nio. Jag var lika trött när jag skulle sova för natten ska jag tala om för er!
Idag har det ju inte hänt något speciellt... Skolan och sen kommer man hem, hela eftermiddagen var ganska chill i skolan, förutom idrotten som man svettades som en gris på ;)
Lekte med telefonerna i cirka två timmar och åkte hem.
Så nu sitter jag här och ska fixa lite med designen, gillar inte den jag har nu som man kanske fattade....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0