l8r on this day...

Varit borta hemifrån, eller huset i alla fall. Jobbet ligger 100 meter bort så! Jobbade 9 till 14 idag, inte för att ni frågad emen eftersom jag inte har något annat att skriva om så kan jag ju ta och nämna det? Jobbar som sagt i lekladan, gjort det i 2 veckor, innan det var det strandkiosken och golfkiosken. Men jag funderar på om jag ska sluta jobba nu för sommaren, har knappt haft något sommarlov och skulle vilja fixa saker inför skolan. Vet inte vad exakt men ja... Handla kläder? Hehe... Nu när man har pengar i alla fall och skaffa en nu telefon.
Just det! Sen så ska jag ju berätta om sommaren jag haft lite. Fast inte i detta inlägget.
Sen så kommer ni förmodligen inte få så många bilder förrens jag köpt nu telefon. :p
Men detta blir förmodligen det sista inlägget idag, får mer imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0