en sak till

Vet ni vad mer som hände idag?
Idag fick jag ta förväl till mina älskade vänner Karin och Elin som jag jobbat med under sommaren. Blev väldigt ledsen efter dom åkt, började gråta i mitt rum.
Tur så hade jag chips och choklad och läsk som jag kunde trösta mig med. Eller nej, det hade jag ju inte, för jag gav allt till fucking Karin och Elin.
Men aja, Elin bor inte så långt bort så vi får väl se till att träffas någon gång, Karin blir däremot lite svårare, hon bor ju typ i Östergökaland (la till K:et bara för din skull <3). Men jag har bjudit dom till min skolavslutning i nian så jag får hoppas att dom kommer då! :D
Men annars har jag inte gjort så mycket, ska kolla Dexter nu i alla fall, byyyyyyyyyyeee!
tillägnar denna bilden till my friends ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahahaha! Aaaaaaw <3 Bella :) Saknar dig redan, oh du underbara människa!

2012-08-23 - 10:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0