dagen

Tjolla hopp, tjena hej! Kom precis hem från att ätit en jävla pizza med Linnea, gott som fan om ni undrar. Not.
Idag vart det ju awesome med massa sol och värme, så unnade mig en timme med att vara i solen och "försöka" bli brun. Det vart ju såhär att jag hade tänkt att skippa socker och sånt skit men, just denna dagen så fick jag mens. Och ja, chokladkakor är ganska klassiskt att ha dagar som såna hära!
Men sen får det vara nock. I mean period.
Sen så är jag väldigt trött på en person, jag menar det verkligen. Skulle verkligen kunna slå den i ansiktet och njuta av det verkligen. Sen så ska jag kanske säga en sak som kanske chockar andra som jag känner, men jag är verkligen en person som inte vill se personer som blir slagna eller såna som slåss. Hm... Är så jävla arg så jag kan göra ett undantag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0