awesome night

Har världens pina i fötterna, benen och armarna! Men gud vad det var värt det!
Var ju som sagt på Rix FM Festivalen i Kalmar igår. Det var vääääldigt kul ska jag säga. Kom dit vid kanske halv tolv eller något, men det började inte förrens sju, så vi gick i olika omgångar och åt och gjorde andra saker. Som till exempel hålla på med helium ballonger och gå lite på stan och äta.
När det väl började så var jag på andra eller tredje raden så man såg väldigt bra där jag stod.
Var askul, alla sjöng med, hoppade med armarna i luften, åh, aldrig varit med om sånt!
Jag har tyvärr inga bilder från igår eftersom någon trampade på min telefon och fuckade upp hela innehållet.
Men aja, nu fick ni i alla fall veta lite. :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, din mobil asså... Den har fan varit med om allt xD

Svar: Verkligen! ;)
Isabella Sims

2012-08-10 - 16:15:53
URL: http://gargamello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0