100 år senare

...
Ja, ehm jag har ju som sagt inte uppdaterat bloggen på mer än en månad, vilket jag faktiskt inte ångrar. Det är ju inte så att bloggen kommer i första hand eller?
Jag kan ju berätta lite om sommaren i några inlägg varje dag? Typ som - Del 1, del 2 osv...
Jag kommer självklart berätta i alla fall. Men om jag inte ska berätta så himla detaljerat så har jag mest jobbat och umgåtts med kollegor. När jag säger kollegor låter det så himla gammalt haha... Dom är ganska unga I say! :) Men ja, jag ska snart börja jobba och tjäna lite cash. Om man vill säga upp sitt abonnemang och ha en annan telefon så kanske man ska jobba för det? Och kanske en tatuering om man får? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0